11 Ocak 2016 Pazartesi

ROSSMAN ALIŞVERİŞİM

      O kadar çok paylaşmak istediğim şey var ki...

      Bugün size Rossmanndan aldığım güzellikleri göstermek istiyorum. Rossmann o kadar güzel bir yermiş ki benim haberim yokmuş. Kemeraltında önünden geçerken ne alaka Kemeraltının içinde market mi olurmuş diyordum. Hiç girmek aklıma gelmemişti. Ta ki birkaç blogda Rossmann ve satılan ürünler hakkında yazılanları okuyana dek. Vee ilk fırsatta soluğu Rossmanda aldım tabiki:) Saatlerce de çıkamadım içinden. O kadar güzel şey var ki. Bu arada bir alışveriş delisi olarak kendimi alışveriş perhizine soktuğumdan ince eleyip sık dokuyarak az ve öz şey almaya çalıştım. Aldıklarıma bakarsak



     Bu tatlı kutular günlük ped kutusu. Ama ben başka amaçla aldım. Onları far ve allık paleti olarak düzenledim. Nasıl yaptığımı başka yazımda anlatacağım.  Ben aldığımda tanesi 6 TL ydi .Galiba şimdi 4 TL dan satılıyormuş.



    Baby dream'in zart krem ve pişik kremini aldım. Tabi her ikisini de daha çok yüzüme sürmek için:)Fiyatları indirimdeydi şimdi ne kadar bilmiyorum ama hala indirimdeyse alacağım birer tane daha. Çok beğendim.






         Methini bloglarda okuyup denemek istediğim zart kremi görür görmez sepete attım  Fiyatı çok uygundu 150  ml  7 TL. Gerçekten de süper bir şey. Yapısı incecik sürümü çok kolay. Yüzüme sürdüm sürer sürmez cildim anında emdi. Yumuşacık yaptı yüzümü. Ben çok beğendim. Üzerinde yazdığına göre papatya özü ve pantenol varmış içinde. Ayrıca E vitamini ve ayçekirdeği yağı varmış. Cilt doktoru parmaklarımda oluşan sertlikler için deterjan ve soğuktan, Bepantol krem kullan dedi. Eczaneye sordum Bepantol kremin  fiyatını 10 küsur dedi küçücük ambalaja. Bende bu kremden sürerim diye almadım. Zart kremden kullanıyorum aklıma geldikçe yumuşatıyor.Ele, yüze, gözaltına (ben gözüstüne de sürüyorum ), dirseğe, topuğa kadar her yere sürülebiliyor. Bu arada kremin adı da pek komik değil mi:)





         Babydream'ın diğer kremi pişik kremi. İçinde pantenol ve çinko bulunuyormuş. Sudokrem ile aynı özelliklere sahip olduğunu düşünüyorum.Üstelik fiyatı sudokreme göre oldukça ucuz. Yüzüme çok iyi geldi. Krem yoğun olduğundan sürmesi biraz zor ama pişik kremlerinin de özelliği bu. 



   Gelelim ayak bakım kremine:) Topuklarıma ve ayağıma iyice yedirerek sürüp çorap giyiyorum. Üzerinde öyle yazıyor çünkü. Isıtıcı özelliği varmış. İşin enteresanı ben ayaklarımda herhangi bir ısınma hissetmezken sürdükten sonra ellerim yanıyor:) Ben bu kremi sevdim. Yine alırım.



           Bu kompres süper bir şey. Kesinlikle her evde olması gerekir. İster ısıtıp sıcak ister buzlukta soğutup soğuk kompres yapabiliyorsunuz. Sıcak su torbamız olduğundan soğuk kompres olarak kullanmak üzere  donduktan sonra bile içindeki maddeden dolayı yumuşak kıvamda oluyor. Böylece kullanımı da çok rahat oluyor. 



     Ben genel olarak kaplarımın kapakları yoksa üzerine lastikli naylon poşetlerden kullanıyorum. Ancak büyük kaplara uymuyordu bu kullandığım başlıklar. İdil Tatari'nin bir videosunda tavsiyesi üzerine büyük kaplara bone takılabileceğini öğrendim. Artık bu boneler sayesinde büyük kaplarıma da çözüm buldum.Paket içinde 2 adet bone var.

     Başka bir blog yazımda görüşmek üzere:)

1 yorum:

Yorumlarınız benim için önemlidir