9 Şubat 2016 Salı

Topuk çatlağı bakımı

      Topuk çatlakları ve ayak bakımı için içinde üre olan kremleri kullanmanızı tavsiye ederim. Neden derseniz ürenin yumuşatıcı etkisi var. Ben Rossmandan ayak bakım kremi aldım içinde üre yok bu kremin. Eczaneden aldığım Üre içeren üresal adlı kremle birlikte kullanıyorum.Topuk çatlaklarım neredeyse kalmadı. Bu kremler bitince Rossmannda üre içeren yoğun bakım kremini almayı düşünüyorum. Bu krem hakkında olumlu yorumlar okudum. Ayrıca topuklarınızı düzenli törpülemeniz de ölü deriyi atması bakımından faydalı olur. 



        

      Ayrıca topuklarınızı düzenli törpülemeniz de ölü deriyi atması bakımından faydalı olur. 

4 yorum:

  1. Törpülemek çok önemli hafta bir törpüleyip vazelin sürüyorum gece yatarken de çorap giyiyorum ki va,alini iyice emsin deri. Yumuşacık topuklar için törpü lazım. Ne kadar krem sürseniz de görmüşüz olmuyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kesinlikle törpü şart. Yalnız ürenin de çok faydasını gördüm. Vazelinin yumuşatmasınada sözüm yok vazelin her zaman 1 numara:)

      Sil
  2. Bende ponza taşıyla ölü derileri atıyorum sonra lapitakla kremleyip çorap giyip yatıyorum :) yumuşacık oluyo..

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için önemlidir