19 Ağustos 2016 Cuma

BUGÜN BENİM DOĞUMGÜNÜM:)



           Bugün benim doğumgünüm:) 

           45 yıl önce bugün Annem doğum sancılarıyla hastaneye gitmiş. Doğum başlamış. Doktorlar bir bakmış ki bebek ters geliyor. Doğum çok zor olmuş. Doktorlar babama ikisinden birini seç ya çocuk ya anne demiş. Babam da Annem 1 yıl önce ölü doğum yaptığından ikisi de demiş. Şükür ki ikimize de bir şey olmamış:) Babam kurtulduk diye kurban kesmiş. Dedim ya ters doğmuşum diye her şeyim de terstir:)

          İlk kez günün ilk dakikalarında kutladık:) Bizim burda şenlik vardı saat tam 12 de ve ara ara havai fişek atıldı. Benim doğum günü kutlamamı yapıyorlar diye epey eğlendik:) 

          Her yaşın ayrı güzelliği var evet ama  1 yaş daha yaşlandım gerçeği değişmiyor. 29 yaşından 30 a geçtiğim o doğumgünü hayatımın en zor günüydü. 30 lu yaşlara geçince kendimi o kadar yaşlanmış hissettim ki:) O zaman haberim yoktu tabi sonradan oldu meğer 30 yaş sendromu diye bir şey varmış. Hatta bir arkadaşımda aynı şeyi yaşamış. Sonra yıllar geçti 40 oldu. Aynı şeyi yaşamadım normal karşıladım 40 lı yaşları. Şimdi yavaştan 50 ye doğru yol alıyorum:)


       Not: Yarın da bloggerların ablası Ece Evren ablamızın doğumgünü kutlamayı unutmayalım:)
          








6 yorum:

  1. Doğum günün kutlu olsun! Sağlıklı, mutlu, huzurlu sevdiklerinle olsun! Mutlu yılların olsun! Kocaman sevgiler,

    YanıtlaSil
  2. Canım benim.Affet beni.Yayınları gözden geçirirken bir de baktım senin de 19'uymuş doğum günün :) İyi ki doğdun iyi ki varsın canım.Kırk beş, tam kızımın yaşı.Hayat yeni başlıyor inan.Nice mutlu senelere canım :))

    YanıtlaSil
  3. Aynı doğum günü şarkısının isme özeli sana gelsin canım.Tekrar teşekkürlerimle :)

    YanıtlaSil
  4. Ece ablacım güzel dileklerin ve sözlerin için çok teşekkür ederim:)Sen de iyi ki varsın:)

    YanıtlaSil
  5. Ece ablacım güzel dileklerin ve sözlerin için çok teşekkür ederim:)Sen de iyi ki varsın:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için önemlidir