5 Haziran 2017 Pazartesi

GÖZTEPE SÜPER LİGDE

      Uzun bir bekleyişten sonra bir İzmir'li ve Göztepeli olarak Göztepemiz bu akşam Antalya'da Eskişehir ile oynadıkları maç sonunda penaltılarda attığı son golle Süper lige çıktı:)


     
          İzmir bayram yeri. Bizimkiler Antalya'ya gitti maçı izlemeye ben evde izledim. Ben maç izlemem ama Konu Göztepe ise gerisi teferruattır :) Daha önce başka şehirlere gidip izlemişliğim var. Sadece Göztepeliyim bir İzmirli olarak:)başka takım tutmuyorum Bucalı olarak Bucaspora, Babam ve çok sevdiğim bir abim Altaylı olduğundan Altay'a karşı bir sempatim olduğunu itiraf etmeliyim

         Yalnız bir sorunumuz var Gözgözün Stadı yok:(  Umarım önümüzdeki sezona kadar yapılır.

          Göztepemize süper ligde başarılar diliyor ve tezahüratlarını paylaşıyorum:)

 HER ŞEYDEN ÖTE SEVDİK BİZ SENİ

İSYAN MARŞI



ELBET BİR SABAH



GÜZEL GÜNLER GÖRECEĞİZ GÜNEŞLİ GÜNLER


SEN BANA YASAK


GÖZYAŞIMIZ KAN KIRMIZI



ÇAV BELLA







5 yorum:

  1. Göztepe gibi köklü bir klubün Süper Lig'e çıkması herkesi sevindirdi. Süper Lig'de başarılar dileriz. :)

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar...Derya'nın Spor Günlüğü'nün başlattığı Blog Keşif Etkinliğinden geldim.G+ ekledim.Umarım yeni yazılarınız için fazla beklemeyiz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler:)Ben de sizi ekledim. Bloğumu bir süredir ihnal etmiştim tekrar aktif edelim:)

      Sil
  3. Merhaba bir İzmir'li ve Göztepe taraftarı olarak blog kesif etkinliğinde gördüm hemen geldim banada beklerim :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için önemlidir